Da er 3 kamper spilt i B-serien

Postet av Nina Merethe Rooth Bråthen den 18. Okt 2014

Første kamp var mot Slemmestad der vi vant 17-6. Det var en kamp med mange gode skudd og jobbet meget godt i forsvar. Var litt stresset fremover - og Kjell Eric ønsker dere skal bruke flere av trekkene deres. For første gang sendte vi streken - og det fungerte til tider , men dere må rope ogs snakke om streken - for ellers blir den alene , og da blir det mål.
Laget: Abigail(10redninger).+ reddet en straffe. Silje (reddet 11), Elise(4). Ingrid(5). Josefine(4)+(1 straffe). Marit(1). Sara(1). Karine. Lotta(1). Emilie. Victoria. Emma Sofie

Så var det Sætre Graabein, der i tapte 23-19 . Dette var en bra kamp av oss, selv om vi tapte. Vi jobbet godt fremover - hadde stort tempo, men slet med ett lag som hadde ett større tempo en oss. Vi hadde fler som gikk på mål, og det er veldig bra. Ikke henge med hode pga dette tapet.

Laget: Karine og Abigail i mål ( har ikke fått med meg redninger). Sara(1). Silje(1). Marit. Elise(5+1straffe). Victoria. Emilie(1). Josefine(5+1straffe). Lotta(2).Milli(2).

Så i dag mot Hønefoss/Heradsbygda (01-jenter) Der vi tapte 20-10. Ett lag som er sammensatt av Heradsbygda/Hønefoss spillere. Vi spilte mot de i beach, og viste det var mange flinke jenter der - men at de hadde kommet så langt, ja der "tok de oss litt på senga".

De var sjappe til beins, og de satt 5 mål bak oss før det hadde gått 5 minutter, og vi laget ikke ett.
I dag fungerte egentlig ikke noe av det vi kan. Vi hadde uflaks med å skyte en del stangskudd, og rett i beina på målvakta. Men det skal sies, at vi nå vet hva vi møter neste gang, dette var ikke noe lag vi bare kunne valse over.
Vi lå under 11-2 til pausa, og det første målet vårt kom når det sto 10,45 på tavla.

Det som er positivt da - er at vi kun tapte 2.omgang med ett mål :-) 9-8,og det må vi ta med oss :-)

Jaja dette lærer vi bare av, ikke heng med hodet over denne kampen, husk at dere må jobbe på hver kamp, hvis vi skal vinne - eller spille en god kamp. I dag så vi det på oppvarmingen, dere var nok litt høye på dere selv - så egentlig har vi alle litt godt av dette tapet - bare vi lærer av det, og endrer når vi skal i kamp igjen til søndag.

Dette var laget: Silje(6 redninger - på 15 minutter). Karine(9 redninger).Elise(1/6). Sara(1/1). Josefine(2/4). Victoria(1/1). Lotta(0/1). Emilie(0/1). Oda(3/6). Martine F(1/1).Ingrid(1/6). Emma Sofie(0/0).