Seier i B-serien over Moingen 8-25.

Postet av Nina Merethe Rooth Bråthen den 10. Mar 2015

Da var det duket for siste kampe på samme uken.
Denne gangen var det Moingen som sto for tur.

Dette er det ikke så mye å si om - det ble en ren overkjøring fra vår side.
Det var ikke så lett å gjøre noe med det - og vi hadde med oss 4 02-jenter, og vi byttet på plasser (Elise strek ,Josefine på beck). Og vi tok ut flere av våre faste A-spillere. (Elise, Ingrid, Lotta og Josefine)

Moingen begynte egentlig bra - de satte inn 2-0 før vi fikk reagert. Men fra der var det Tyristubben sin vei. Vi hadde det moro vi - ved at vi setter inn alle de 4 - 02 jentene samtidig - Og de spilte da sitt spill fra sitt lag - og de virkelig rulet på banen - det var gøy å se :-)

Moro er det også at vi holdt oppe hele kampen, vi holdt tempo - og alle hadde skuddforsøk - og det er vi fornøyd med :-) Det er ikke lett å spille mot ett slik lag, som dessverre har gitt opp, laget dems blir oppløst etter denne sesongen - og det er ikke mange av de som har lyst å spille mere - og det var trist å høre. Håper noen av de finner en anne  klubb de vil spille på og at lysta kommer til bake etter hvert. Vi ønsker Moingen jentene lykke til.

Men for flere av våre jenter var det gøy i dag - Victoria fikk prøve seg på en straffe, som hun satt strøkent inn i mål. Josefine fikk prøve seg på venstre beck - og setter inn ett flott mål i hjørnet. Martine satt vi på streken - som snapper, og jobbet noe veldig som 5-1 plassen. Malin fikk også spille der - og jobbet likebra :-) Camilla turdte å sette inn farta si - og om elegant igjennom. Det er bare å prøve - så klarer du dette. Veldig morsom for oss i dag også. Bra jobbet igjen alle sammen :-)

Da har vi kun igjen en B-serie kamp ( den er rett etter påske) - og 4 A-serie kamper før denne serien er over . Vi får jobbe godt i de siste kampene - og da ser det som at vi kan bli topp 3 i begge seriene. Håper på det :-)

Dette var laget i dag: Karine(33%). Silje(43%). Marit(0/2). Elise(8/11). Ingrid(5/7)+ 6ass. Victoria (1 straffe). Josefine(4/7). Lotta(3/5). Martine(3/3)+1ass. Milli(0/3)+2ass. Malin(0/0). Camilla(1/1)+3ass

Assisser(ass) er du like med på målet - til den som setter den - det er greit å vite :-)))