A-serie tap mot serievinnerne Konnerud

Postet av Nina Merethe Rooth Bråthen den 15. Mar 2015

som måtte vinne over oss i dag, for å bli seriemestere.
Vi viste at Lennart kom til å toppe mot oss, da jeg hadde snakket en del med han de siste dagene. Konnerud jentene hadde slått Sætre Graabein stort - og nå var det vår tur.

Vi fikk også vite at Maren var syk i dagtidlig - og viste at da ble det tøft for de andre ( da vi er 100% avhengig av Maren - med både trygghet og innspillene hennes inn til Nanna + andre oppspill) - men vi spilte godt mot Sola uten Maren i PW, og regnet med at det gikk bra nå også.

Vi begynner ganske bra henger med i de første 5 minuttene - men så ble det stopp. Ikke så mye å si, minnet meg om de PW kampene vi hadde. Ikke noe fungerte, verken fremover eller bakover.

Vi lar Konnerud jentene få lov til å løpe seg igjennom forsvaret gang på gang - og fremover så klarer vi ikke å sette inn ballen i mål.

Vi går til pause med å ligge under 14-5.
Vi ber dere jobbe bedre - Nina viste hva hun mente med å gå ut på skuddet for målvaktene.
Tore smelte ballen i veggen for å vise slik skyter man - vi prøvde å tulle litt med dere - for å få dere til å våkne. Og vi prøvde å få humøret deres opp.

Men dessverre går det ikke som vi håpet på - Konnerud jentene fortsetter å storspille - og målvakta dems var bare super god, og vi gjorde henne enda bedre.
Vi prøvde å gjøre om litt på laget - for å få inn noen flere mål, men det hjalp dessverre ikke.

Det kom ikke inn noen skudd fra venstre kanten i dag - og da ikke noen innspill inn til Nanna som var utrolig mye alene ( har filmet dette - så der så vi det godt). - så da blir det ikke mange mål.

Vi tapte til slutt 28-9(14-4) Dette har aldri skjedd med oss før - så da har vi opplevd dette også, ikke heng med hodet - vi tar dette igjen en dag skal dere se :-) ref. neste sesong.

Vi legger denne kampen fra oss - og så går vi å gruser ROS på torsdag - slik at 4 plassen blir vår - og så skal vi ta Konnerud i Beach i år ( de har meldt på to lag for første gang i år).

Vi reddet 13% av skuddene og setter inn 30% av skuddene i dag.
Dette var laget i dag: Karianne/Tyra. Elise(3/7). Josefine(0/2). Ingrid(0/9). Sara(0/1). Emilie(1/2). Oda(4/8). Lotta(0/0). Nanna(1 straffe/1).

Vi gratulerer Lennart og hans jenter som seriemestere for 3 gang i vår region serie. De er noen verdige vinnere.